piątek, 12 czerwca 2015

Postanowiłam...

Postanowiłam wreszcie poddać się pokusie i zacząć pisać bloga.
Zdaję sobie sprawę, że jest to posunięcie z lekka szalone, jako że na nudę, bądź nadmiar wolnego czasu nie narzekam, ale ponieważ pomysł chodził już za mną jakiś czas, więc w końcu mu uległam.

Jest to przedsięwzięcie tym bardziej szalone, że ma to być blog w znacznej mierze poświęcony rękodziełu. Mam spore obawy, co z tego wyjdzie, ponieważ jestem osobą, która rozpoczyna ze trzydzieści nowych projektów rocznie, a kończy tak jeden na dwa lata.
Tak, zgadza się - mam komodę pełną niedokończonych "udziergów" i "uszytków".

Ponieważ jednak im bardziej szalone przedsięwzięcie, tym bardziej kusi mnie, aby je przedsięwziąć, blog rozpoczyna swój żywot.

Być może będzie on krótki, być może posty będą umieszczane bardzo rzadko, ale ryzyko spektakularnej porażki jest wpisane w każde szalone przedsięwzięcie.

Tak więc...
Zaczynam.

7 komentarzy:

  1. ... i jak napisała, tak uczyniła ;)
    Witaj w bajecznym świecie włóczek, wzorów i blogów Wiedźmo z Gór ;)
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości, powodzenia i mnóstwa pomysłów ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to rzeczywiście bajeczny świat :)
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. No i bardzo dobrze ,ze zdecydowalas sie na otwarcie bloga, podziwiam odwaznych, zycze powodzenia i wytrwalosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo dobrze ,ze zdecydowalas sie na otwarcie bloga, podziwiam odwaznych, zycze powodzenia i wytrwalosci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, tak trzymać i masz we mnie "zaglądającą"
    Wiedźmę z Gór pozdrawia Ania z samego północnego polskiego klifu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. U mnie te góry to trochę mylące są - bo mieszkam w stolicy, ale do gór pałam dużym uczuciem. A w końcu wiedźmy zawsze mieszkają w jakichś mało dostępnych miejscach.
      A morze też jest przepiękne.
      Pozdrawiam :)

      Usuń